İZMİR EKONOMİ YÜKSEK LİSANSI İLE FARK YARATIN
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), eğitim yaşamında yüksek lisans diplomasına sahip olarak kariyerlerinde fark yaratmak isteyenlere uzaktan eğitim ile yeni bir ...
Dersin Adı |
Dönem Projesi
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
EISL 597
|
Bahar
|
0
|
0
|
0
|
10
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
Türkçe
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
-
|
|||||
Dersin Veriliş Şekli | - | |||||
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri | - | |||||
Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu | - | |||||
Dersin Koordinatörü | - | |||||
Öğretim Eleman(lar)ı | - | |||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | Yüksek lisans öğrencileri ilgli dersleri alıp başarılı olduktan sonra danışman hocaları ile birlikte ilgi ve beceri alanlarına uygun bir konuda dönem projesi hazırlayacaklardır. Bu projenin amacı; öğrencinin program boyunca edindiği akademik bilgiyi sentezleyerek yorumlayabilmesidir. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Öğrenme Çıktıları |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders Tanımı | Dönem projesi ile öğrenci belirlediği konuda varolan bilimsel bilgiyi, program boyunca edindiği akademik bilgiyle karşılaştırarak yorumlayabilecektir. Diğer taraftan akademik bir çalışma yaparken gerekli bilimsel verileri değerlendirmeyi, uygun alanlarda kullanabilmeyi ve en önemlisi de bu bilimsel veriye nasıl ulaşacağına dair gerekli araştırma yöntemleri hakkında varolan bilgisini geliştirecek ve uygulama alanı bulacaktır. |
|
Temel Ders |
X
|
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık | Öğrenme Çıktısı |
1 | Dönem Projesi ile ilgili ön hazırlıklar | ||
2 | Dönem Projesi ile ilgili ön hazırlıklar | ||
3 | Araştırma Tasarısı | Bu haftanın sonunda öğrencinin araştırma tasarısı ile ilgili olarak danışman hocasıyla temasa geçmiş ve dönem projesi konusunu netleştirmiş olması gerekmektedir. (16 Ekim 2015) | |
4 | Araştırma Tasarısı | ||
5 | İkincil veri toplama | ||
6 | İkincil veri toplama | ||
7 | Saha Çalışması | Bu hafta içinde öğrencinin topladığı ikincil verilere ilişkin bir özeti ve saha çalışmasının ne şekilde yapılacağını danışmanıyla paylaşması gerekmektedir (en geç 13 Kasım 2015) | |
8 | Saha Çalışması | ||
9 | Saha Çalışması | ||
10 | Data Analizi | ||
11 | Data Analizi | ||
12 | Proje yazımı | Bu hafta içinde öğrencinin yazdığı bölümü danışmanıyla paylaşması ve akademik yazım konusunda değerlendirmesini alması gerekmektedir (en geç 18 Aralık 2015) | |
13 | Proje yazımı | ||
14 | Proje yazımı | ||
15 | Proje Teslimi | En geç finallerin son haftası. Öğrencinin danışmanı daha farklı bir tarih belirleyebilir. | |
16 | Dönemin gözden geçirilmesi |
Ders Kitabı | |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % | LO 1 | LO 2 | LO 3 | LO 4 |
Katılım | ||||||
Laboratuvar / Uygulama | ||||||
Arazi Çalışması | ||||||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||||||
Portfolyo | ||||||
Ödev | ||||||
Sunum / Jüri Önünde Sunum | ||||||
Proje |
1
|
100
|
||||
Seminer/Çalıştay | ||||||
Sözlü Sınav | ||||||
Ara Sınav | ||||||
Final Sınavı | ||||||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı |
1
|
100
|
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | ||
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
0
|
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
0
|
|
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
0
|
||
Arazi Çalışması |
0
|
||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği |
0
|
||
Portfolyo |
0
|
||
Ödev |
0
|
||
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
0
|
||
Proje |
1
|
150
|
150
|
Seminer/Çalıştay |
0
|
||
Sözlü Sınav |
0
|
||
Ara Sınavlar |
0
|
||
Final Sınavı |
0
|
||
Toplam |
150
|
#
|
PÇ Sub | Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|||
1 |
Genel işletme bilgi ve becerilerini gösterir. |
-
|
X
|
-
|
-
|
-
|
|
2 |
İşletme iletişimi becerilerini etkili bir biçimde gösterir. |
-
|
-
|
X
|
-
|
-
|
|
3 |
İşletme problemlerine yaratıcı ve yenilikçi çözümler getirir. |
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
|
4 |
İşletmelerin performansını bütünsel bakış açısıyla değerlendirir. |
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
|
5 |
İşletme alanıyla ilgili bilgileri eleştirel bakış açısıyla değerlendirir. |
-
|
-
|
-
|
X
|
-
|
|
6 |
İş ile ilgili kararlarında etik ve sosyal sorumlu davranış sergiler. |
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
|
7 |
İşletme problemlerini analitik ve teknolojik araç ve teknikler kullanarak çözer. |
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
|
8 |
Sistematik araştırma yoluyla işletme problemlerine çözüm getirir. |
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
|
9 |
Bir yabancı dili kullanarak İşletmecilik alanı ile ilgili bilgileri takip eder ve akademik ortamlarda tartışmalara katılır. |
-
|
-
|
X
|
-
|
-
|
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), eğitim yaşamında yüksek lisans diplomasına sahip olarak kariyerlerinde fark yaratmak isteyenlere uzaktan eğitim ile yeni bir ...
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..