Dersin Adı |
Markalaşma için Sosyal Medya
|
Kodu
|
Yarıyıl
|
Teori
(saat/hafta) |
Uygulama/Lab
(saat/hafta) |
Yerel Kredi
|
AKTS
|
ISL 587
|
Güz
|
1
|
0
|
1
|
2
|
Ön-Koşul(lar) |
Yok
|
|||||
Dersin Dili |
İngilizce
|
|||||
Dersin Türü |
Zorunlu
|
|||||
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans
|
|||||
Dersin Koordinatörü | ||||||
Öğretim Eleman(lar)ı | ||||||
Yardımcı(ları) | - |
Dersin Amacı | |
Öğrenme Çıktıları | Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler; - |
Ders Tanımı |
|
Temel Ders | |
Uzmanlık/Alan Dersleri | ||
Destek Dersleri | ||
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri | ||
Aktarılabilir Beceri Dersleri |
Hafta | Konular | Ön Hazırlık |
1 | Dersin Tanıtımı | |
2 | Dijital Dünya, Dijital Kültür | Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing. Pearson UK. Pages: 6-45 |
3 | Dijital İletişim Platformları | Chaffey, D., & Ellis-Chadwick, F. (2019). Digital marketing. Pearson UK. Pages: 6-45 |
4 | Outbound Pazarlama | Marketing Reading: Digital Marketing (Harvard Business Publishing) |
5 | Inbound Pazarlama | Marketing Reading: Digital Marketing (Harvard Business Publishing) |
6 | Dijital İletişim Stratejisi | |
7 | Sosyal Medya | Branding in the Age of Social Media (Harvard Business Publishing) |
8 | Ara Sınav / Ödev | Branding in the Age of Social Media (Harvard Business Publishing) |
9 | Sosyal Medya Stratejisi | |
10 | Sosyal Medya İçerik Çalışması | |
11 | İçerik Pazarlama ve İçerik Üreticileri | |
12 | Final Projesi Brief Paylaşımı | |
13 | Final Projesi Sınıf Çalışması | |
14 | Final Projesi Sunumlar | |
15 | Dersin gözden geçirilmesi | |
16 | Final Sınavı |
Ders Kitabı | |
Önerilen Okumalar/Materyaller |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Katkı Payı % |
Katılım |
1
|
20
|
Laboratuvar / Uygulama | ||
Arazi Çalışması | ||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | ||
Ödev |
1
|
35
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
45
|
Proje | ||
Seminer/Çalıştay | ||
Sözlü Sınav | ||
Ara Sınav | ||
Final Sınavı | ||
Toplam |
Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | 3 |
100 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı | ||
Toplam |
Yarıyıl Aktiviteleri | Sayı | Süre (Saat) | İş Yükü |
---|---|---|---|
Teorik Ders Saati (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati) |
16
|
1
|
16
|
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati) |
16
|
||
Sınıf Dışı Ders Çalışması |
3
|
2
|
|
Arazi Çalışması | |||
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği | |||
Ödev |
1
|
12
|
|
Sunum / Jüri Önünde Sunum |
1
|
16
|
|
Proje | |||
Seminer/Çalıştay | |||
Sözlü Sınav | |||
Ara Sınavlar | |||
Final Sınavı | |||
Toplam |
50
|
#
|
Program Yeterlilikleri / Çıktıları |
* Katkı Düzeyi
|
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
1 | Genel işletme bilgi ve becerilerini gösterir. |
X | ||||
2 | İşletme iletişimi becerilerini etkili bir biçimde gösterir. |
X | ||||
3 | İşletme problemlerine yaratıcı ve yenilikçi çözümler getirir. |
X | ||||
4 | İşletmelerin performansını bütünsel ve eleştirel bakış açısıyla değerlendirir. |
X | ||||
5 | İşletme hedeflerine ulaşmada çalışma arkadaşlarına ve firmalarına liderlik eder. |
X | ||||
6 | Takım çalışması gerektiren proje ve işlerde etkin rol alır. |
X | ||||
7 | İş ile ilgili kararlarında etik ve sosyal sorumlu davranış sergiler. |
X | ||||
8 | İşletme problemlerini analitik ve teknolojik araç ve teknikler kullanarak çözer. |
X | ||||
9 | Sistematik araştırma yoluyla işletme problemlerine çözüm getirir. |
X | ||||
10 | Bir yabancı dili kullanarak İşletmecilik alanı ile ilgili bilgileri takip eder ve akademik ortamlarda tartışmalara katılır. |
X |
*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest