Duyurular


 

Hakkımızda

<>

 

Marka İletişimi Yüksek Lisans programı, farklı disiplinlere, marka ve marka iletişimi temeli güçlendirilmiş ve reklamcılıkkurumsal iletişimhalkla ilişkilermarka iletişimi gibi alanlara bütünsel bir perspektiften bakabilen uzmanlar yetiştirmek amacıyla tasarlanmıştır. Birincil olarak kariyerinde yükselerek ilerlemek isteyen profesyonelleri hedeflemekte olan program, güncelliği sürekli ve hızlı bir şekilde değişen marka ve marka iletişimi alanlarında pratik çıktılara dayalı bir eğitim vermeyi planlamaktadır. İletişim sektörünün güncel gelişmelerini takip ederek sektörle iç içe yürütülecek olan program, profesyonel hayata yönelik, gerçek vaka analizlerinin ağırlıkta olacağı ve proje bazlı bir eğitim tasarımına sahiptir. Bu açıdan diğer üniversitelerdeki mevcut halkla ilişkiler ve reklamcılık master programlarından farklıdır. Temel amaç, marka iletişimine bütünsel olarak bakabilen ve marka iletişiminde karşılaşılabilecek olası sorunlara çözümler getirebilecek yetkinlikteki profesyonel elemanları yetiştirmektir.

Program dili Türkçe'dir.

Başvuru koşulları ve ücretler ile ilgili ayrıntılı bilgi içinsbe@ieu.edu.tr

Programla ilgili akademik sorularınız için: Araş. Gör. Pınar Umul Ünsal 
 


Mezunlarımız ve Tamamlanan Dönem Projeleri

2019 - Ece Vişo - Marka Denetim Analizi: LC Waikiki Örneği

2019 - Esra Ataman - Marka Denetim Analizi: DeFacto Örneği

2018 - Seda Bürçün - Marka Denetim Analizi: Jimmy Key Örneği

2018 - Tuğçe Karadereli - İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Kurumsal Kişilik Perspektifi ile Kurumsal İtibar Algılamasına Yönelik Değerlendirme

2018 Aydan Has - Pınar Süt Marka Denetimi Analizi

2018 - Ege Tür - Medya Planlama Açısından İnşaat Sektöründe ”Kuzeyşehir” Projesinin Değerlendirilmesi

2018 - Yılmaz Yiğit Kumman - Üniversite 2 Unlu Mamülleri Marka Denetim Analizi

2018 - Burcu Can - FitStop Athletic Club Marka Denetimi

2018 - Birtan Demirel - Dijital Medyada Kullanıcının Rolü

2018 - Mustafa Said Er​ - Yapay Zekanın Reklamcılık Üzerine Etkisi

2018 - Oktay Süleymanoğlu - B2B Pazarlamada Halkla İlişkilere Yeni Rol: İlişki Yönetimi

2018 - Cenk Özmenç - İnşaat Sektöründe Dijital Medya Kullanımı ve Projelerin Örnek Olay İncelemesi

2017 - Bengi Deniz Kut - Aydem Elektrik Perakende Satış A.Ş. Marka Denetimi Analizi

2017 - Arda Hasipek - Nöropazarlama ve Marka İletişimi

2017 - Zeynep Yücel - İzmir'de Reklamcılığın Gelişimi

2017 - Bora Dokur - Cella Akademia Sports&Spa Marka Denetimi

2017 - Anıl Doğru - İletişim Kampanyaları Aracılığıyla Sivil Toplum Kuruluşlarına Fon Yaratma: Darüşşafaka Vakfı Örneği

2017 - Görkem Kiter - Tüketici Temelli Marka Değeri: İzmir Ekonomi Ünivesitesi Marka Değeri Analizi

2016 - Mine Kayıcan Yeşilpınar - Üniversite Seçiminde Öğrenci ve Velilerin Seçim Kriterleri: Bir Örnek Olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi Hedef Kitlesi