Bizi takip edin
|
EN

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

Marka İletişimi (Tezsiz) (Türkçe)

Hakkımızda

<>

 

Marka İletişimi Yüksek Lisans programı, farklı disiplinlere, marka ve marka iletişimi temeli güçlendirilmiş ve reklamcılıkkurumsal iletişimhalkla ilişkilermarka iletişimi gibi alanlara bütünsel bir perspektiften bakabilen uzmanlar yetiştirmek amacıyla tasarlanmıştır. Birincil olarak kariyerinde yükselerek ilerlemek isteyen profesyonelleri hedeflemekte olan program, güncelliği sürekli ve hızlı bir şekilde değişen marka ve marka iletişimi alanlarında pratik çıktılara dayalı bir eğitim vermeyi planlamaktadır. İletişim sektörünün güncel gelişmelerini takip ederek sektörle iç içe yürütülecek olan program, profesyonel hayata yönelik, gerçek vaka analizlerinin ağırlıkta olacağı ve proje bazlı bir eğitim tasarımına sahiptir. Bu açıdan diğer üniversitelerdeki mevcut halkla ilişkiler ve reklamcılık master programlarından farklıdır. Temel amaç, marka iletişimine bütünsel olarak bakabilen ve marka iletişiminde karşılaşılabilecek olası sorunlara çözümler getirebilecek yetkinlikteki profesyonel elemanları yetiştirmektir.

Program dili Türkçe'dir.

Başvuru koşulları için: https://lisansustu.ieu.edu.tr/tr/yuksek-lisans-basvuru-kosullari

Ücretler için: https://lisansustu.ieu.edu.tr/tr/ucretler

Başvuru koşulları ve ücretler ile ilgili ayrıntılı bilgi içinlisansustu@ieu.edu.tr

Programla ilgili akademik sorularınız için: Araş. Gör. Serra Evci 
 


Tamamlanan Dönem Projeleri

2021 - Kuyumculuk Sektöründe Markalaşma ve Müşteri İlişkilerinde Güven

2020 - İyi Reklamcılık (Goodvertising) 

2019 - Sürdürülebı̇lı̇rlı̇k Kavramı ve BIST Sürdürülebı̇lı̇k Endeksı̇nde Yer Alan Kurumların Kı̇mlı̇k ve Sürdürülebı̇lı̇rlı̇k İletı̇şı̇mı̇ Açısından Değerlendı̇rı̇lmesı̇

2019 - Marka Denetim Analizi: LC Waikiki Örneği

2019 - Marka Denetim Analizi: DeFacto Örneği

2018 - Marka Denetim Analizi: Jimmy Key Örneği

2018 - İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Kurumsal Kişilik Perspektifi ile Kurumsal İtibar Algılamasına Yönelik Değerlendirme

2018 - Pınar Süt Marka Denetimi Analizi

2018 - Medya Planlama Açısından İnşaat Sektöründe ”Kuzeyşehir” Projesinin Değerlendirilmesi

2018 - Üniversite 2 Unlu Mamülleri Marka Denetim Analizi

2018 - FitStop Athletic Club Marka Denetimi

2018 - Dijital Medyada Kullanıcının Rolü

2018 - Yapay Zekanın Reklamcılık Üzerine Etkisi

2018 - B2B Pazarlamada Halkla İlişkilere Yeni Rol: İlişki Yönetimi

2018 - İnşaat Sektöründe Dijital Medya Kullanımı ve Projelerin Örnek Olay İncelemesi

2017 - Aydem Elektrik Perakende Satış A.Ş. Marka Denetimi Analizi

2017 - Nöropazarlama ve Marka İletişimi

2017 - İzmir'de Reklamcılığın Gelişimi

2017 - Cella Akademia Sports&Spa Marka Denetimi

2017 - İletişim Kampanyaları Aracılığıyla Sivil Toplum Kuruluşlarına Fon Yaratma: Darüşşafaka Vakfı Örneği

2017 - Tüketici Temelli Marka Değeri: İzmir Ekonomi Ünivesitesi Marka Değeri Analizi

2016 - Üniversite Seçiminde Öğrenci ve Velilerin Seçim Kriterleri: Bir Örnek Olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi Hedef Kitlesi