
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ
Marka İletişimi (Tezsiz) (Türkçe)
Hakkımızda
Marka İletişimi Yüksek Lisans programı, farklı disiplinlere, marka ve marka iletişimi temeli güçlendirilmiş ve reklamcılık, kurumsal iletişim, halkla ilişkiler, marka iletişimi gibi alanlara bütünsel bir perspektiften bakabilen uzmanlar yetiştirmek amacıyla tasarlanmıştır. Birincil olarak kariyerinde yükselerek ilerlemek isteyen profesyonelleri hedeflemekte olan program, güncelliği sürekli ve hızlı bir şekilde değişen marka ve marka iletişimi alanlarında pratik çıktılara dayalı bir eğitim vermeyi planlamaktadır. İletişim sektörünün güncel gelişmelerini takip ederek sektörle iç içe yürütülecek olan program, profesyonel hayata yönelik, gerçek vaka analizlerinin ağırlıkta olacağı ve proje bazlı bir eğitim tasarımına sahiptir. Bu açıdan diğer üniversitelerdeki mevcut halkla ilişkiler ve reklamcılık master programlarından farklıdır. Temel amaç, marka iletişimine bütünsel olarak bakabilen ve marka iletişiminde karşılaşılabilecek olası sorunlara çözümler getirebilecek yetkinlikteki profesyonel elemanları yetiştirmektir.
Program dili Türkçe'dir.
Başvuru koşulları için: https://lisansustu.ieu.edu.tr/tr/yuksek-lisans-basvuru-kosullari
Ücretler için: https://lisansustu.ieu.edu.tr/tr/ucretler
Başvuru koşulları ve ücretler ile ilgili ayrıntılı bilgi için: lisansustu@ieu.edu.tr
Programla ilgili akademik sorularınız için: Araş. Gör. Serra Evci
Mezunlarımız ve Tamamlanan Dönem Projeleri
2021 - Volkan Eğrikülah - Kuyumculuk Sektöründe Markalaşma ve Müşteri İlişkilerinde Güven
2020 - Zehranur Gıcır - İyi Reklamcılık (Goodvertising)
2019 - Mert Ali Bozkurt - Sürdürülebı̇lı̇rlı̇k Kavramı ve BIST Sürdürülebı̇lı̇k Endeksı̇nde Yer Alan Kurumların Kı̇mlı̇k ve Sürdürülebı̇lı̇rlı̇k İletı̇şı̇mı̇ Açısından Değerlendı̇rı̇lmesı̇
2019 - Ece Vişo - Marka Denetim Analizi: LC Waikiki Örneği
2019 - Esra Ataman - Marka Denetim Analizi: DeFacto Örneği
2018 - Seda Bürçün - Marka Denetim Analizi: Jimmy Key Örneği
2018 - Tuğçe Karadereli - İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Kurumsal Kişilik Perspektifi ile Kurumsal İtibar Algılamasına Yönelik Değerlendirme
2018 - Aydan Has - Pınar Süt Marka Denetimi Analizi
2018 - Ege Tür - Medya Planlama Açısından İnşaat Sektöründe ”Kuzeyşehir” Projesinin Değerlendirilmesi
2018 - Yılmaz Yiğit Kumman - Üniversite 2 Unlu Mamülleri Marka Denetim Analizi
2018 - Burcu Can - FitStop Athletic Club Marka Denetimi
2018 - Birtan Demirel - Dijital Medyada Kullanıcının Rolü
2018 - Mustafa Said Er - Yapay Zekanın Reklamcılık Üzerine Etkisi
2018 - Oktay Süleymanoğlu - B2B Pazarlamada Halkla İlişkilere Yeni Rol: İlişki Yönetimi
2018 - Cenk Özmenç - İnşaat Sektöründe Dijital Medya Kullanımı ve Projelerin Örnek Olay İncelemesi
2017 - Bengi Deniz Kut - Aydem Elektrik Perakende Satış A.Ş. Marka Denetimi Analizi
2017 - Arda Hasipek - Nöropazarlama ve Marka İletişimi
2017 - Zeynep Yücel - İzmir'de Reklamcılığın Gelişimi
2017 - Bora Dokur - Cella Akademia Sports&Spa Marka Denetimi
2017 - Anıl Doğru - İletişim Kampanyaları Aracılığıyla Sivil Toplum Kuruluşlarına Fon Yaratma: Darüşşafaka Vakfı Örneği
2017 - Görkem Kiter - Tüketici Temelli Marka Değeri: İzmir Ekonomi Ünivesitesi Marka Değeri Analizi
2016 - Mine Kayıcan Yeşilpınar - Üniversite Seçiminde Öğrenci ve Velilerin Seçim Kriterleri: Bir Örnek Olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi Hedef Kitlesi
HABER |TÜM HABERLER

Azmin sonu Oxford’a çıktı
Henüz 8 yaşında konuşma bozukluğu başlayan ve tüm girişimlerine rağmen sorunu çözülemeyen İzmir Ekonomi Üniversiteli (İEÜ) Birtan Demirel, zorluklar karşısında pes etmedi,