Azmin sonu Oxford’a çıktı
Henüz 8 yaşında konuşma bozukluğu başlayan ve tüm girişimlerine rağmen sorunu çözülemeyen İzmir Ekonomi Üniversiteli (İEÜ) Birtan Demirel, zorluklar karşısında ...
Arama Sonuçları...
Marka İletişimi Yüksek Lisans programı, farklı disiplinlere, marka ve marka iletişimi temeli güçlendirilmiş ve reklamcılık, kurumsal iletişim, halkla ilişkiler, marka iletişimi gibi alanlara bütünsel bir perspektiften bakabilen uzmanlar yetiştirmek amacıyla tasarlanmıştır. Birincil olarak kariyerinde yükselerek ilerlemek isteyen profesyonelleri hedeflemekte olan program, güncelliği sürekli ve hızlı bir şekilde değişen marka ve marka iletişimi alanlarında pratik çıktılara dayalı bir eğitim vermeyi planlamaktadır. İletişim sektörünün güncel gelişmelerini takip ederek sektörle iç içe yürütülecek olan program, profesyonel hayata yönelik, gerçek vaka analizlerinin ağırlıkta olacağı ve proje bazlı bir eğitim tasarımına sahiptir. Bu açıdan diğer üniversitelerdeki mevcut halkla ilişkiler ve reklamcılık master programlarından farklıdır. Temel amaç, marka iletişimine bütünsel olarak bakabilen ve marka iletişiminde karşılaşılabilecek olası sorunlara çözümler getirebilecek yetkinlikteki profesyonel elemanları yetiştirmektir.
Program dili Türkçe'dir.
Başvuru koşulları için: https://lisansustu.ieu.edu.tr/tr/yuksek-lisans-basvuru-kosullari
Ücretler için: https://lisansustu.ieu.edu.tr/tr/ucretler
Başvuru koşulları ve ücretler ile ilgili ayrıntılı bilgi için: lisansustu@ieu.edu.tr
Programla ilgili akademik sorularınız için: Araş. Gör. Serra Evci
2021 - Kuyumculuk Sektöründe Markalaşma ve Müşteri İlişkilerinde Güven
2020 - İyi Reklamcılık (Goodvertising)
2019 - Sürdürülebı̇lı̇rlı̇k Kavramı ve BIST Sürdürülebı̇lı̇k Endeksı̇nde Yer Alan Kurumların Kı̇mlı̇k ve Sürdürülebı̇lı̇rlı̇k İletı̇şı̇mı̇ Açısından Değerlendı̇rı̇lmesı̇
2019 - Marka Denetim Analizi: LC Waikiki Örneği
2019 - Marka Denetim Analizi: DeFacto Örneği
2018 - Marka Denetim Analizi: Jimmy Key Örneği
2018 - İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilerin Kurumsal Kişilik Perspektifi ile Kurumsal İtibar Algılamasına Yönelik Değerlendirme
2018 - Pınar Süt Marka Denetimi Analizi
2018 - Medya Planlama Açısından İnşaat Sektöründe ”Kuzeyşehir” Projesinin Değerlendirilmesi
2018 - Üniversite 2 Unlu Mamülleri Marka Denetim Analizi
2018 - FitStop Athletic Club Marka Denetimi
2018 - Dijital Medyada Kullanıcının Rolü
2018 - Yapay Zekanın Reklamcılık Üzerine Etkisi
2018 - B2B Pazarlamada Halkla İlişkilere Yeni Rol: İlişki Yönetimi
2018 - İnşaat Sektöründe Dijital Medya Kullanımı ve Projelerin Örnek Olay İncelemesi
2017 - Aydem Elektrik Perakende Satış A.Ş. Marka Denetimi Analizi
2017 - Nöropazarlama ve Marka İletişimi
2017 - İzmir'de Reklamcılığın Gelişimi
2017 - Cella Akademia Sports&Spa Marka Denetimi
2017 - İletişim Kampanyaları Aracılığıyla Sivil Toplum Kuruluşlarına Fon Yaratma: Darüşşafaka Vakfı Örneği
2017 - Tüketici Temelli Marka Değeri: İzmir Ekonomi Ünivesitesi Marka Değeri Analizi
2016 - Üniversite Seçiminde Öğrenci ve Velilerin Seçim Kriterleri: Bir Örnek Olarak İzmir Ekonomi Üniversitesi Hedef Kitlesi
Henüz 8 yaşında konuşma bozukluğu başlayan ve tüm girişimlerine rağmen sorunu çözülemeyen İzmir Ekonomi Üniversiteli (İEÜ) Birtan Demirel, zorluklar karşısında ...
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..