Bizi takip edin
|
EN

LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

Marka İletişimi (Tezsiz) (Türkçe)

LEE 597 | Ders Tanıtım Bilgileri

Dersin Adı
Dönem Projesi
Kodu
Yarıyıl
Teori
(saat/hafta)
Uygulama/Lab
(saat/hafta)
Yerel Kredi
AKTS
LEE 597
Bahar
0
0
0
2.5

Ön-Koşul(lar)
Yok
Dersin Dili
Türkçe
Dersin Türü
Zorunlu
Dersin Düzeyi
Yüksek Lisans
Dersin Veriliş Şekli -
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
Dersin Koordinatörü -
Öğretim Eleman(lar)ı -
Yardımcı(ları) -
Dersin Amacı Bu dersin amacı lisansüstü program boyunca öğrencilere verilen derslerde kazandırılan kuramsal ve uygulamalı bilgi ve beceriler kullanılarak, bir danışmanın takibinde öğrencinin bir proje yapmasını, rapor olarak yazmasını ve sunmasını sağlamak ve bu süreçte bir lisansüstü araştırmacı ya da uygulamacı olarak ihtiyaç duyacağı donanımı öğrenciye kazandırmaktır.
Öğrenme Çıktıları Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
  • Kendi seçtikleri bir konu üzerine bağımsız bir çalışma yürütebilecektir.
  • Bağımsız olarak özgün bir problemi ortaya atabilecek ve bunun nasıl çözülebileceğini belirleyebilecektir.
  • Belirli bir bilimsel problem konusunda farklı kuramsal açıklama çerçevelerinin bakış açısını analiz edebilecek, kavrayabilecek ve farklı çerçeveleri entegre edebilecek beceriyi kazanacaktır.
  • Mesleki/akademik etik ilkeleri uygulayabilecektir.
  • Yüksek lisans derecesini elde etmenin gereğini yerine getiren bilimsel bir dönem projesi hazırlayabilecektir.
Ders Tanımı Öğrenciler, danışmanının kılavuzluğunda güncel teori ve konular üzerine bir dönem projesi hazırlarlar. Uygun bir konu bulmak öğrencinin sorumluluğundadır ve konunun danışmanı tarafından onayından sonra öğrenci araştırma taslağını hazırlayacaktır. Dönem projesinin, çalışma konusuna ilişkin teorik bilgisine ve mevcut uygulamalara temellenen bir analiz geliştirmesi gerekmektedir.

 



Dersin Kategorisi

Temel Ders
X
Uzmanlık/Alan Dersleri
Destek Dersleri
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
Aktarılabilir Beceri Dersleri

 

HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Konular Ön Hazırlık
1 Danışmanla ilk görüşme
2 Bağımsız çalışma Danışman tarafından atanan okumalar
3 Danışmanla buluşma, olası konuları tartışma Danışman tarafından atanan okumalar
4 Konu önerisi ve kabulü Danışman tarafından atanan okumalar
5 Bağımsız çalışma Danışman tarafından atanan okumalar
6 Araştırma taslağı geliştirme Danışman tarafından atanan okumalar
7 Bağımsız çalışma Danışman tarafından atanan okumalar
8 Bağımsız çalışma Danışman tarafından atanan okumalar
9 Metodoloji, literatür taraması ve saha çalışması bölümlerinin taslakları üzerinden geçmek için danışmanla buluşma Danışman tarafından atanan okumalar
10 Bağımsız çalışma Danışman tarafından atanan okumalar
11 Bağımsız çalışma Danışman tarafından atanan okumalar
12 Analiz bölümlerinin taslaklarını tartışmak için danışmanla buluşma Danışman tarafından atanan okumalar
13 Danışmanla bağımsız çalışma taslağını tartışma Danışman tarafından atanan okumalar
14 Bağımsız çalışma Danışman tarafından atanan okumalar
15 Bağımsız çalışmanın danışmana teslim edilmesi Danışman tarafından atanan okumalar
16 Dönemin gözden geçirilmesi

 

Ders Kitabı
Önerilen Okumalar/Materyaller

 

DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
Katılım
Laboratuvar / Uygulama
Arazi Çalışması
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
Portfolyo
Ödev
Sunum / Jüri Önünde Sunum
Proje
1
100
Seminer/Çalıştay
Sözlü Sınav
Ara Sınav
Final Sınavı
Toplam

Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
Toplam

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
Teorik Ders Saati
(Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
16
0
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
(Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
16
0
Sınıf Dışı Ders Çalışması
0
Arazi Çalışması
0
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
0
Portfolyo
0
Ödev
0
Sunum / Jüri Önünde Sunum
0
Proje
1
75
75
Seminer/Çalıştay
0
Sözlü Sınav
0
Ara Sınavlar
0
Final Sınavı
0
    Toplam
75

 

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

#
Program Yeterlilikleri / Çıktıları
* Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1

Marka iletişimi alanında özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirmeyi sağlayan süreç, yöntem ve tekniklere ilişkin bilgilerini derinleştirerek uygular.

X
2

Marka iletişimi konusunda uzmanlık gerektiren sorunları disiplinler arası yaklaşım ve araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler.

X
3

Marka iletişimi alanının ilişkili olduğu farklı disiplinler (pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi vb.) arasındaki bağlantıları bütünleştirir.

X
4

Marka iletişimi konusunda geliştirilen stratejileri ve çözüm yöntemlerini değerlendirir.

X
5

Kurumsal iletişim yönetiminin temel prensiplerini kavrar ve bunları uygulama becerileri edinir.

X
6

Bütünleşik bir marka iletişimi kampanyası planlayabilir, geliştirebilir, süreci yönetir ve değerlendirir.

X
7

Marka iletişimi ve kurumsal iletişim alanındaki çözüm önerilerini ilgili paydaşlara yazılı ve sözlü olarak aktarır.

X
8

Mesleki ve toplumsal etik değerlere uygun çalışmalar ve uygulamalar gerçekleştirir.

X
9

Marka iletişimi alanına ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bağımsız bir çalışma gerçekleştirir.

X

*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest

 


İzmir Ekonomi Üniversitesi
izto logo
İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
kuruluşudur.
ieu logo

Sakarya Caddesi No:156
35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

kampus izmir

Bizi Takip edin

İEU © Tüm hakları saklıdır.