Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

      Tasarım Çalışmaları Yüksek Lisans Programı (Tezli)

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Tasarım Çalışmaları Yüksek Lisans Programı Bölümü Hakkında Genel Bilgiler (Tezli Mdes Derecesi)
      • Akademik
        • Akademik Kadro
        • Öğretim Programı
        • Tezler
      • Etkinlikler
        • Tüm Etkinlikler
          • Design Studies Seminar Series
      • Duyurular
      • Sıkça Sorulan Sorular
      • İletişim

      FFD 555 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Düşsel ve Geleceğe Yönelik Tasarım Çalışmaları
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      FFD 555
      Güz/Bahar
      3
      0
      3
      7.5

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      İngilizce
      Dersin Türü
      Seçmeli
      Dersin Düzeyi
      Yüksek Lisans
      Dersin Veriliş Şekli -
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü -
      Öğretim Eleman(lar)ı
      • Doç. Dr. Güzden VARİNLİOĞLU
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Dersin amacı, öğrencilerin lisans çalışmalarında edindikleri kuramsal ve uygulamaya yönelik bilgi ve deneyimlerini farklı ve yenilikçi bir bakış açısıyla yakın ve uzak gelecek kavramları süzgecinden ilişkilendirmelerini ve değerlendirmelerini sağlayacak becerileri kazandırmaktır. Ders kapsamında, çağdaş bir bakış açısı ile gelenekselin dışında özgün fikirler üretmek ve geleceğe ilişkin muhtemel ve/veya varsayımsal eğilimlerin incelenmesi, araştırılması ve analizi ile çağ ötesi olarak nitelenebilecek yeni yaşam olanaklarının ve çevresinin kavranması ve tasarlanması konularında kuramsal ve uygulamaya yönelik çalışmalar yapmak hedeflenmektedir. Bununla beraber, özgün tasarım ideolojileri ve temsil niteliklerinin ortaya çıkarılması ve yaratılması da dersin amacı ve beklentiler arasındadır.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Öğrenci, tasarım alanında geleceğe yönelik özgün düşünme becerisi geliştirebilecektir.
      • Öğrenci, sanat, bilim ve teknoloji kesişimindeki gelişmelerin ve pratiklerin sürekliliği üzerine eleştirel düşünme becerisi geliştirebilecektir.
      • Öğrenci, tasarım meselelerine tarihsel, güncel ve varsayımsal bir süzgeçten bakarak analiz yapabilecektir.
      • Öğrenci, tasarım meselelerine tarihsel, güncel ve varsayımsal bir süzgeçten bakarak sentez yapabilecektir.
      • Öğrenci, geleceğe yönelik tasarım yaklaşımlarını disiplinlerarası düzeyde eleştirebilecek becerileri geliştirecektir.
      • Öğrenci, özgün tasarım ideolojileri ve temsil niteliklerini ortaya çıkarabilecek becerileri geliştirebilecektir.
      Ders Tanımı Bu derste öğrenciler sanat, felsefe, bilim ve kavramsal tasarım kuramları ve pratiği ile ilgili okumalar, eleştiriler ve tartışmalar yaparak geleceğe yönelik yaşam olanakları ve çevreleri üzerine özgün tasarım fikirler ve ideojiler ortaya çıkartacaklardır.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      Destek Dersleri
      X
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 GİRİŞ, KONUK: Prof Dr. Yüksel Demir, İstanbul Teknik Üniversitesi Ön hazırlık yok
      2 TEORİK ARKA PLAN: Derse giriş ve tartışma, Mars yarışması sunumu, Ütopya/Heterotopya/Distopya/E-topia - - - Annotated Review: Ütopya/Heteroropya/Distopa/E-topia terimlerini tanımlayın ve Mars Projesi’ne kendi bakışınızı açıklayın. H. Silverman (1980). From Utopia/dystopia to Heterotopia: An interpretative Topology. Philosophy & Social Criticism. M. Foucault (1967). Architecture /Mouvement/ Continuité October, 1984; (“Des Espace Autres,” March 1967 Translated from the French by Jay Miskowiec) of Other Spaces: Utopias and Heterotopias. Mars 2050: https://www.arkitera.com/yarisma/mars-2050-yasam-alani-fikir-yarismasi Marstopia:https://www.e-architect.co.uk/competitions/marstopia-architecture-and-design-competition Moontopia:https://www.dezeen.com/2017/01/17/nine-visions-lunar-architecture-moon-moontopia-competition/ Why not? http://www.science20.com/robert_inventor/blog/ten_reasons_not_to_live_on_mars_great_place_to_explore-118531
      3 KONUK: Prof. Asterios Agkathis, Liverpool Üniversitesi
      4 BİYOMİMİKRİ: Ekstrem Çevrelerde Biyomimikri ile Tasarım - - - Biyomimikri/Biyomimetik/Biyomateryal terimlerini tanımlayın. G.Varinlioglu, B.Pasin, H.D.Clarke (2018) Unconventional Formulations in Architectural Curricula: An Atelier on Design for Outer Space Architecture. AZ ITU Journal Of The Faculty Of Architecture, ISBN: 2564-7474 Michael Pawlyn: https://www.ted.com/talks/michael_pawlyn_using_nature_s_genius_in_architecture/up-next Pawlyn, M. (2019). Biomimicry in architecture. Routledge. Smart Inventions Inspired by Nature: https://www.bloomberg.com/news/photo-essays/2015-02-23/14-smart-inventions-inspired-by-nature-biomimicry
      5 Corona Break
      6 EXTREM ÇEVRE TASARIMI: Uzay araştırması, uzay yolculuğu ve uzay boşluğunda yaşam - - - Annotated Review: Kabin ekolojisi ve uzay boşluğu tasarımı Leach, N. (Ed.). (2014). Space architecture: The new frontier for design research. John Wiley & Sons. M. Wilsing and N.A. Wilsing (2004) Integrating ‘Outer Space Design’ into Design Curriculum. International Journal Of Art And Design Education , Vol. 23, No. 1, 73-80, ISBN: 1476-8062
      7 BİLİM KURGU - - - Siber uzay/E-topia/Neuromancer - - - Annotated Review: Siber uzayı tanımlayın ve güncel bir bilim kurgu filmi örneği verin. Neuromancer (trailer): https://www.youtube.com/watch?v=b1kJI-UvYwQ Blog on Neuromancer: http://www.digilogue.com/pop-kulturu-ve-teknolojinin-kusursuz-sentezi-neuromancer/ M. Heim (1992) The Erotic ontology of Cyberspace in Cyberspace First Steps by Michael Benedikt. Blade Runner (1982) https://www.youtube.com/watch?v=eogpIG53Cis Blade Runner (2019) http://bladerunnermovie.com/ Dune (1984) by David Lynch, https://www.imdb.com/title/tt0087182/
      8 Öğrenci Sunumları / Ön Jüri
      9 ELEŞTİREL TASARIM VE ‘DESIGN THINKING’: Eleştirel Tasarım ve ‘Design Thinking’, Dönem Ödevi Sunumu McDougall, W. A. (1982). Technocracy and Statecraft in the Space Age--Toward the History of a Saltation. The American Historical Review, 87(4), 1010-1040. Bardzell, J., & Bardzell, S. (2013, April). What is" critical" about critical design?. In Proceedings of the SIGCHI conference on human factors in computing systems (pp. 3297-3306). Hales, D. (2013). Design fictions an introduction and provisional taxonomy. Digital Creativity, 24(1), 1-10.
      10 Tatil
      11 ‘IMMERSIVE ENVIRONMENTS’ VE DİJİTAL ÜRETİM: ‘Immersive Environments’ (AR/VR/XR), Dijital Üretim Portman, M. E., Natapov, A., & Fisher-Gewirtzman, D. (2015). To go where no man has gone before: Virtual reality in architecture, landscape architecture and environmental planning. Computers, Environment and Urban Systems, 54, 376-384. Krevelan and Poelman (2010). A Survey of Augmented Reality Technologies, Applications and Limitations, The International Journal of Virtual Reality. B. Kolarevic (2003), Architecture in the Digital Age, Design and Manufacturing.
      12 YAPAY ZEKA: Yapay zeka, Yapay zeka ile öğrenme ve imaj tanıma üzerine Lale Başarır’ın dersi Silva N.F., Bridges A.H. (1997) Human-Computer Interaction and Neural Networks in Architectural Design. In: Junge R. (eds) CAAD futures 1997. Springer, Dordrecht Isola, P., Zhu J.Y., Zhou, T. and Efros, A.A., (2016). Image-to-Image Translation with Conditional Adversarial Networks, Arxiv Huang, Weixin, and Hao Zheng. (2018). "Architectural Drawings Recognition and Generation through Machine Learning." The 38th Annual Conference of the Association for Computer Aided Design in Architecture. Mexico City: ACADIA2018. 156-165.)
      13 Dönem ödevi sunumu ve tartışmalar
      14 Dönem ödevi sunumu ve tartışmalar
      15 FİNALLER - - - Dönem ödevi sunumu ve tartışmalar - - - Mars 2050 Projesi teslimi
      16 FİNALLER - - - Genel Değerlendirme - - - Dönem Ödevi Teslimi

       

      Ders Kitabı
      Önerilen Okumalar/Materyaller Seçilmiş akademik makaleler ve kitap bölümleri

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      16
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      4
      20
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      20
      Proje
      2
      50
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      Final Sınavı
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      16
      5
      80
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      4
      10
      40
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      7
      7
      Proje
      2
      25
      50
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      0
      Final Sınavı
      20
      0
          Toplam
      225

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      lisans programında edinilen uygulamalı bilgi birikimini tasarım araştırmalarının teorik alanı aracılığıyla genişletir,

      -
      X
      -
      -
      -
      2

      tasarım teorileri ve sosyal bilimlerdeki araştırma yöntemleri aracılığıyla kavram ve fikirleri değerlendirir, verileri yorumlamak ve inceler,

      -
      -
      X
      -
      -
      3

      küresel ve/veya çevresel kriz süreçlerinde yaşanan tasarım problemlerini belirler ve tasarım uygulamacıları için olası çözümler geliştirir,

      -
      -
      -
      X
      -
      4

      geçmiş tasarım uygulamalarıyla ilgili olarak yaşam kültürü tarihindeki bilgi birikimini genişletir,

      -
      X
      -
      -
      -
      5

      günlük yaşamdaki yerel uygulamaları araştırmaya teşvik etmek ve edinilen sonuçları tasarım çözümleri üretmek üzere değerlendirir,

      -
      X
      -
      -
      -
      6

      çeşitli tasarım disiplinleri arasındaki etkileşimi kolaylaştırır ve karmaşık sorunları çözmek için ortak çalışmaları teşvik eder,

      -
      -
      -
      X
      -
      7

      tasarım eğitiminde uygulanmak üzere tasarım araştırmalarının sonuçlarını değerlendirir,

      X
      -
      -
      -
      -
      8

      tasarım uygulamalarındaki dönüşümü hızlandırmak amacıyla yeni üretim araçlarını, teknolojileri ve üretim malzemelerini araştırmaya teşvik eder,

      -
      -
      -
      -
      X
      9

      sosyal ve çevresel sorumlulukları içselleştirmek üzere tasarım uzmanlıklarına karşı etik bir yaklaşım edinir,

      -
      -
      -
      X
      -
      10

      bir yabancı dili kullanarak tasarım alanı ile ilgili bilgileri izler ve meslektaşları ile sözlü ve yazılı iletişim kurar,

      -
      -
      -
      -
      -
      11

      tasarım alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır (“European Computer Driving Licence”, Advanced Level”). Advanced Level”).

      -
      -
      X
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      DSS2025 Book Failing well in Design Writing
      DSS2025 Book Failing well in Design Writing

      Dear All, We are delighted to share news on the publication of the DSS2025 Book by IUE Press with an e-ISBN ...

      Devamı
      DSS2025 PROGRAM
      DSS2025 PROGRAM

      The DSS2025 Theme focuses on alleged “failures” in design research, design writing and publishing, and seeing mishaps as opportunities for ...

      Devamı
      DESIGN STUDIES SPRING 2024-2025 PROGRAM
      DESIGN STUDIES SPRING 2024-2025 PROGRAM

      DESIGN STUDIES SPRING 2024-2025 PROGRAM You may select from the pool of courses, with priority given to 5XX courses for Master's and 6XX courses ...

      Devamı
      "Localizing Design Studies: Perspectives on Turkey" kitabı yayında!
      "Localizing Design Studies: Perspectives on Turkey" kitabı yayında!

      "Localizing Design Studies: Perspectives on Turkey" kitabı yayında! ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı
      Araştırmada İnovasyon Ödülü!
      Araştırmada İnovasyon Ödülü!

      Dr. Öğr. Üyesi Gözde Damla Turhan-Haskara (İçmimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü Öğretim Üyesi ve Tasarım Çalışmaları lisansüstü programları eş-koordinatörü), Filiz ...

      İlgili SKA:
      9
      11
      12
      13
      Devamı
      DSS2024 TASARIM ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU – TASARIM DİYALOGLARI
      DSS2024 TASARIM ÇALIŞMALARI SEMPOZYUMU – TASARIM DİYALOGLARI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi'nin Tasarım Çalışmaları Lisansüstü Programı ve Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi, DSS2024 ile, üçüncü kez Tasarım Çalışmaları Sempozyumunu ...

      Devamı
      DSS 2024 CALL FOR PAPERS | THEME: DESIGN DIALOGUES
      DSS 2024 CALL FOR PAPERS | THEME: DESIGN DIALOGUES

      DSS 2024 CALL FOR PAPERS THEME: DESIGN DIALOGUES   The Design Studies Graduate Program and the Faculty of Fine Arts and Design at ...

      Devamı
      Tasarım Çalışmaları Sempozyum 2023 Konferans Bildirileri e-Kitabı yayında!
      Tasarım Çalışmaları Sempozyum 2023 Konferans Bildirileri e-Kitabı yayında!

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tasarım Çalışmaları Yüksek Lisans ve Doktora Programı ve Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi işbirliğiyle ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU