İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • ENGLISH

  • LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

    Medya ve İletişim Çalışmaları Yüksek Lisans Programı (Tezli)

    Öğretim Programı

    Bir dersin detaylı bilgilerini görüntüleyebilmek için (Örn : Amaçlar, Dersin Öğrenme Çıktıları , Ders İçeriği, Değerlendirme ve AKTS İş Yükü vb.) aşağıdaki tablodan ilgili dersin koduna tıklayınız.

    1. Yıl Güz Dönemi
    Kodu Önk. Ders Adı Teori Uyg/Lab Yerel Kredi AKTS
    ELEC 001 Seçmeli Ders I 3 0 3 7.5
    ELEC 002 Seçmeli Ders II 3 0 3 7.5
    GS 591 Sosyal Bilimlerde Araştırma Tasarımı ve Yöntemleri 3 0 3 7.5
    MCS 507 İletişim Çalışmalarında İnter-Disipliner Kuramlar 3 0 3 7.5
    Toplam : 30
    1. Yıl Bahar Dönemi
    Kodu Önk. Ders Adı Teori Uyg/Lab Yerel Kredi AKTS
    ELEC 003 Seçmeli Ders III 3 0 3 7.5
    ELEC 004 Seçmeli Ders IV 3 0 3 7.5
    GS 595 Seminer 0 0 0 7.5
    MCS 509 Medya Kuram ve Araştırmalarında İleri Okumalar* 3 0 3 7.5
    Toplam : 30
    2. Yıl Güz Dönemi
    Kodu Önk. Ders Adı Teori Uyg/Lab Yerel Kredi AKTS
    GS 599 Yüksek Lisans Tezi 0 0 0 30
    Toplam : 30
    Seçmeli Dersler
    Kodu Önk. Ders Adı Teori Uyg/Lab Yerel Kredi AKTS
    MCS 501 İletişim Çalışmalarında Yöntem 3 0 3 7.5
    MCS 505 Türkiye’de Medya, İktidar ve Siyaset* 3 0 3 7.5
    MCS 509 Medya Kuram ve Araştırmalarında İleri Okumalar* 3 0 3 7.5
    MCS 553 Medya, İdeoloji ve Temsil 3 0 3 7.5
    MCS 554 Mekan, Kimlik ve Medya 3 0 3 7.5
    MCS 555 Toplumsal Cinsiyet, Medya ve Siyaset 3 0 3 7.5
    MCS 556 Küreselleşme, İletişim ve Yeni Medya Düzeni 3 0 3 7.5
    MCS 558 Film ve Görsel Kuram 3 0 3 7.5
    MCS 559 Film Analizi ve Eleştirisi 3 0 3 7.5
    MCS 560 Çağdaş Dünya Sineması 3 0 3 7.5
    MCS 563 Semiyotik, Psikanaliz ve Sinema 3 0 3 7.5
    MCS 564 Söylem Analizi 3 0 3 8
    MCS 565 Medyanın Ekonomi Politiği 3 0 3 7.5
    MCS 567 Dijital Medya Kuram ve Uygulamaları 3 0 3 7.5
    MCS 568 Alternatif Medya 3 0 3 7.5
    Kısıtlı Seçmeli Dersler
    Kodu Önk. Ders Adı Teori Uyg/Lab Yerel Kredi AKTS
    MCS 509 Medya Kuram ve Araştırmalarında İleri Okumalar* 3 0 3 7.5
    MCS 566 Bütünleşik Pazarlama İletişimi İlkeleri ve Uygulamaları 3 0 3 7.5
    MCS 505 Türkiye’de Medya, İktidar ve Siyaset* 3 0 3 7.5
    MCS 562 Bütünleşik Pazarlama İletişimi'nde Seçilmiş Konular 3 0 3 7.5
    Diğer Notlar

    Öğrencilerin, tezli yüksek lisans programını tamamlamaları için toplam 120 ECTS almaları gerekmektedir.
     
    Tezli Programdan mezun olmak için öğrencilerin 3 adet zorunlu ders, 4 adet seçmeli ders, seminer ve tez dersini alması gerekmektedir. Seçmeli derslerin en az 3 adedini MCS kodlu almakla yükümlüdür, diğerlerini farklı Enstitülerin lisansüstü derslerinden alabilirler.

     

     

     

     

     

    Engeliniz nedeni ile bu dersler için desteğe ihtiyaç duyuyorsanız Engelli Destek Birimi'ne başvurunuz. İletişim; engelsiz@ieu.edu.tr

    YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

    Detaylar

    KÜRESEL KARİYER

    İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

    Daha Fazlası..

    BİLİME KATKI

    İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

    Daha Fazlası..

    İNSANA DEĞER

    İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

    Daha Fazlası..

    TOPLUMA FAYDA

    22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

    Daha Fazlası..
    İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin