Öğretim Programı
Bir dersin detaylı bilgilerini görüntüleyebilmek için (Örn : Amaçlar, Dersin Öğrenme Çıktıları , Ders İçeriği, Değerlendirme ve AKTS İş Yükü vb.) aşağıdaki tablodan ilgili dersin koduna tıklayınız.
1. Yıl Güz Dönemi
|
Kodu |
Önk. |
Ders Adı |
Teori |
Uyg/Lab |
Yerel Kredi |
AKTS |
ELEC 001
|
|
Seçmeli Ders I |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
HEM 503
|
|
Fizyopatoloji |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
HEM 553
|
|
Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
HEM 562
|
|
Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Uygulama |
0 |
6 |
3 |
7.5 |
Toplam : |
30 |
1. Yıl Bahar Dönemi
|
Kodu |
Önk. |
Ders Adı |
Teori |
Uyg/Lab |
Yerel Kredi |
AKTS |
ELEC 002
|
|
Seçmeli Ders II |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
ELEC 003
|
|
Seçmeli Ders III |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
ELEC 004
|
|
Seçmeli Ders IV |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
LEE 595
|
|
Seminer |
0 |
0 |
0 |
7.5 |
Toplam : |
30 |
2. Yıl Güz Dönemi
|
Kodu |
Önk. |
Ders Adı |
Teori |
Uyg/Lab |
Yerel Kredi |
AKTS |
LEE 599
|
|
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
0 |
0 |
30 |
Toplam : |
30 |
2. Yıl Bahar Dönemi
|
Kodu |
Önk. |
Ders Adı |
Teori |
Uyg/Lab |
Yerel Kredi |
AKTS |
LEE 599
|
|
Yüksek Lisans Tezi |
0 |
0 |
0 |
30 |
Toplam : |
30 |
Seçmeli Dersler
|
Kodu |
Önk. |
Ders Adı |
Teori |
Uyg/Lab |
Yerel Kredi |
AKTS |
HEM 501
|
|
Hemşirelikte Araştırma |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
HEM 565
|
|
Konsültasyon-Liyezon Psikiyatri Hemşireliği |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
HEM 567
|
|
Kültürlerarası Hemşirelik |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
HEM 570
|
|
Ameliyathane Hemşireliği |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
HEM 572
|
|
Ostomi ve Yara Bakım Hemşireliği |
2 |
2 |
3 |
7.5 |
HEM 578
|
|
Kanıta Dayalı Hemşirelik |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
SABE 551
|
|
Sağlık Bilimlerinde Araştırma ve Etiğin Temelleri |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
SABE 552
|
|
Bilimsel Araştırma Projesi Yazımı |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
SKG 501
|
|
Sağlık Alanında Çalışan Sağlığı ve Hasta Güvenliği |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
SKY 501
|
|
Sağlık Kurumlarında Yönetim ve Organizasyon |
3 |
0 |
3 |
7.5 |
Diğer Notlar |
|
Engeliniz nedeni ile bu dersler için desteğe ihtiyaç duyuyorsanız Engelli Destek Birimi'ne başvurunuz. İletişim; engelsiz@ieu.edu.tr |