Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
      • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
      • Ekonomi Lisansüstü Programları
        • Finans Ekonomisi Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Finans Ekonomisi Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Hukuk Lisansüstü Programları
        • Kamu Hukuku Yüksek Lisans Programı (Tezli)(Türkçe)
        • Kamu Hukuku Yüksek Lisans Programı (Tezsiz) (Türkçe)
        • Kamu Hukuku Doktora Programı
        • Özel Hukuk Yüksek Lisans Programı (Tezli) (Türkçe)
        • Özel Hukuk Yüksek Lisans Programı (Tezsiz) (Türkçe)
        • Özel Hukuk Doktora Programı
      • İletişim Lisansüstü Programları
        • Marka İletişimi (Tezsiz) (Türkçe)
        • Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler (Tezli)
      • İşletme Lisansüstü Programları
        • İşletme Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programı (e-MBA) (Türkçe)
        • İşletme (MBA) Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • İşletme (Doktora)
        • Yöneticiler İçin İşletme Yüksek Lisans Programı (Türkçe / Tezsiz)
      • Lojistik Yönetimi Lisansüstü Programları
        • Lojistik Yönetimi Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Lojistik Yönetimi Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Matematik Lisansüstü Programları
        • Uygulamalı Matematik ve İstatistik (Doktora)
      • Mimarlık Lisansüstü Programları
        • Mimarlık Yüksek Lisans Programı (Tezli)
      • Mühendislik Lisansüstü Programları
        • Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
        • Bilgisayar Mühendisliği (Doktora)
        • Biyomühendislik Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Elektrik ve Elektronik Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği Yüksek Lisans (Tezsiz)
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği (Doktora)
        • Endüstri Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Makine Mühendisliği Tezli Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
      • Psikoloji Lisansüstü Programları
        • Deneysel Psikoloji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Deneysel Psikoloji Doktora Programı
        • Klinik Psikoloji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
      • Sağlık Lisansüstü Programları
        • Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Yüksek Lisans Programı (Tezli) (Türkçe)
      • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Lisansüstü Programları
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Doktora Programı
      • Sürdürülebilir Enerji Lisansüstü Programları
        • Sürdürülebilir Enerji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Sürdürülebilir Enerji Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Tasarım Çalışmaları Lisansüstü Programları
        • Tasarım Çalışmaları Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Tasarım Çalışmaları Doktora Programı
      • Yabancı Diller Lisansüstü Programları
        • İngiliz Dili Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
        • İngiliz Dili Eğitimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ

      Marka İletişimi (Tezsiz) (Türkçe)

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Hakkımızda
      • Öğretim Programı
      • Akademik Kadro
      • İletişim

      MI 502 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Bütünleşik Pazarlama İletişimi
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      MI 502
      Bahar
      3
      0
      3
      5

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      Türkçe
      Dersin Türü
      Zorunlu
      Dersin Düzeyi
      Yüksek Lisans
      Dersin Veriliş Şekli Çevrim içi
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri Tartışma
      Olgu / Vaka çalışması
      Soru & Cevap
      Kritik verme
      Anlatım / Sunum
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü -
      Öğretim Eleman(lar)ı
      • Prof. Dr. Sema MİSÇİ KİP
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Bu derste, pazarlama iletişimine bütünsel bir bakış açısıyla alanın temel prensipleri ve uygulamalarını öğrencilerle tanıştırmak amaçlanmıştır. Bütünleşik pazarlama iletişiminin ortaya çıkışıyla birlikte değişen pazarlama iletişimi anlayışının aktarılmasının yanı sıra, bu kavramın sektördeki uygulamalara yansımalarının incelenmesi ve değerlendirilmesi yapılacaktır.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Bütünleşik pazarlama iletişiminin temel ilkelerini değerlendirebilecektir
      • BPİ yaklaşımının altında yatan faktörleri inceleyebilecektir
      • İletişim öğe ve faaliyetlerinin BPİ yaklaşımına nasıl katkıda bulunduğunu açıklayabilecektir
      • BPİ kampanya ve programlarının planlama ve uygulama süreçlerini irdeleyebilecektir
      • Güncel BPİ kampanyalarını ve süreçlerini analiz edebilecek ve yorumlayabileceklerdir
      Ders Tanımı Bu derste bütünleşik pazarlama iletişimi kavramının temelleri, literatürde yer alan teorik yaklaşımlar üzerinden irdelenecektir. Konuya ilişkin güncel tartışmalar kuramsal yaklaşımlarla birlikte ele alınacaktır. Aynı zamanda reklam, halkla ilişkiler, satış tutundurma, kişisel satış ve doğrudan pazarlama kavramları, temel içerikleri ve uygulamaları örnekler üzerinden tartışılırken; pazarlama iletişimi, bütünleşik pazarlama iletişimi ve pazarlama sürecindeki rolü ve bütünleşik pazarlama iletişimi planı ileri seviyede değerlendirilecektir
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      X
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Dersin Tanıtımı
      2 Pazarlama ve pazarlama iletişimi Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.2 – 49. Odabaşı Y. ve Oyman M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat: İstanbul s.35-57; 223-295. Kliatchho, J.,( 2005), Towards a New Definition of Integrated Marketing Communications (IMC). International Journal of Advertising, 24(1), 7-34.
      3 Pazarlama iletişiminde BPİ yaklaşımı Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. S. 2-24. Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.201-215. Odabaşı Y. ve Oyman M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat: İstanbul s.61-75.
      4 Marka ve BPİ Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.24-47. Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.189-195.
      5 BPİ karması I: Reklam Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.120-214 Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.85-102.
      6 BPİ karması II: Halkla İlişkiler Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.364-384 Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.63-84.
      7 BPİ karması III: Kişisel satış Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.324-328 Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.113-121.
      8 BPİ karması IV: Satış Promosyon Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.336-357 Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.105-111.
      9 BPİ karması V: Doğrudan pazarlama Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.306-324 Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.125-138.
      10 BPİ karması VI: Etkinlik Yönetimi Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.377-384. Odabaşı Y. ve Oyman M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat: İstanbul s.343-354.
      11 BPİ karması VII: Sponsorluk Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.377-384. Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara. s.169-176. Odabaşı Y. ve Oyman M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat: İstanbul s.429-434
      12 BPİ ve Etik Odabaşı Y. ve Oyman M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat: İstanbul s.392-411.
      13 BPİ Kampanya Planlaması Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.90-112, 418-438. Odabaşı Y. ve Oyman M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat: İstanbul s.395-417. WARC, Effie, vb kaynaklardan vaka örnekleri
      14 BPİ Kampanya Planlaması Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık. s.90-112, 418-438. Odabaşı Y. ve Oyman M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat: İstanbul s.395-417. WARC, Effie, vb kaynaklardan vaka örnekleri
      15 Dersin gözden geçirilmesi
      16 Dersin gözden geçirilmesi

       

      Ders Kitabı

      Clow, K.E., Baack, D. (2024). Bütünleşik Reklam, Tutundurma ve Pazarlama İletişimi. (Çev. Prof. Dr. Gülay Öztürk) Pearson, Nobel Yayıncılık.

       

      Paşalı Taşoğlu, N. (2018). Pazarlama İletişimi (Bütünleşik Bir Yaklaşım). Detay Yayıncılık, Ankara.

       

       

      Önerilen Okumalar/Materyaller

       

      www.temelaksoy.com, https://www.effieturkiye.org/,

      Marketing Tr, Mediacat magazines and websites, Harvard Business Review magazine and website,

      www.markalarfisildiyor.com, 

      https://www.nexcmo.com/

       

      Felix, R., Rauschnabel, P. A., & Hinsch, C. (2017). Elements of strategic social media marketing: A holistic framework. Journal of Business Research, 70, 118-126.

       

      Hede, A. and Kellett, P. (2011), "Marketing communications for special events", European Journal of Marketing, Vol. 45 No. 6, pp. 987-1004.

       

      Asna, A. (2009). İletişim Hayattır “Alâeddin Asna Kitabı” Söyleşi: Deniz Gökçe İnceoğlu, İş Bankası Kültür Yayınları, İstanbul.

       

      Tuncel, H. (2009). Halkla İlişkiler Anlayişiyla Bütünleşik Pazarlama İletişimi. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University Faculty of Communication Journal, (35), 115-136

       

      Elden, M. (2009). Reklam ve Reklamcılık. Say Yayınları: İstanbul. ISBN:, 9789754688085

       

      Asna, A. (2006). Kuramda ve Uygulamada Halkla İlişkiler, Pozitif Yayıncılık.

       

      Kliatchho, J.(2005). Towards a New Definition of Integrated Marketing Communications (IMC). International Journal of Advertising 24(1), 7-34.

       

      Büyükbaykal, G. (2002). Günümüzde Tutundurma Kavramı ve Önemi. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi(15) s.529-533.

       

      Kotler, P. (2000). Pazarlama Dünyası, Çev. Nejat Muallimoğulları, Milenyum Baskı.

       

      Kotler, P. (2000). Kotler ve Pazarlama. Çev. Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık: İstanbul.

       

       

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      1
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      1
      30
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      30
      Proje
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      1
      30
      Final Sınavı
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      4
      100
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      14
      1
      14
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      1
      26
      26
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      26
      26
      Proje
      0
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      1
      36
      36
      Final Sınavı
      0
          Toplam
      150

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Marka iletişimi alanında özgün ve yaratıcı stratejiler geliştirmeyi sağlayan süreç, yöntem ve tekniklere ilişkin bilgilerini derinleştirerek uygular.

      -
      X
      -
      -
      -
      2

      Marka iletişimi konusunda uzmanlık gerektiren sorunları disiplinler arası yaklaşım ve araştırma yöntemlerini kullanarak çözümler.

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Marka iletişimi alanının ilişkili olduğu farklı disiplinler (pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi vb.) arasındaki bağlantıları bütünleştirir.

      -
      -
      -
      X
      -
      4

      Marka iletişimi konusunda geliştirilen stratejileri ve çözüm yöntemlerini değerlendirir.

      -
      -
      X
      -
      -
      5

      Kurumsal iletişim yönetiminin temel prensiplerini kavrar ve bunları uygulama becerileri edinir.

      -
      -
      -
      -
      -
      6

      Bütünleşik bir marka iletişimi kampanyası planlayabilir, geliştirebilir, süreci yönetir ve değerlendirir.

      -
      -
      X
      -
      -
      7

      Marka iletişimi ve kurumsal iletişim alanındaki çözüm önerilerini ilgili paydaşlara yazılı ve sözlü olarak aktarır.

      -
      -
      -
      -
      -
      8

      Mesleki ve toplumsal etik değerlere uygun çalışmalar ve uygulamalar gerçekleştirir.

      -
      -
      -
      -
      -
      9

      Marka iletişimi alanına ilişkin uzmanlık gerektiren konularda bağımsız bir çalışma gerçekleştirir.

      -
      -
      -
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      Azmin sonu Oxford’a çıktı
      Azmin sonu Oxford’a çıktı

      Henüz 8 yaşında konuşma bozukluğu başlayan ve tüm girişimlerine rağmen sorunu çözülemeyen İzmir Ekonomi Üniversiteli (İEÜ) Birtan Demirel, zorluklar karşısında ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU